DTU Kemi - Rejsegilde 2014

Rejsegilde på ny laboratoriebygning

mandag 01 sep 14

En stor milepæl er nået - DTU Kemi har netop holdt rejsegilde på den nye laboratoriebygning, bygning 211.

Den 29.august 2014 var der rejsegilde på DTU Kemi - bygning 211, som skal indeholde state-of-the-art forsknings- og undervisningslaboratorier. Bygningen bliver bygget sammen med de eksisterende bygninger 206 og 207 og forventes at blive taget i brug i efteråret 2015.

Projektleder Karsten Bak fra CAS Byggeprojekter på DTU bød velkommen og introducerede en flot talerække bestående af Universitetsdirektør Claus Nielsen, Institutdirektør for Kemi, Professor Erling Stenby, Divisionsdirektør Steffen Gøth fra Cowi, samt NCC's Områdedirektør Ivan Dahl Nielsen.

Og så blev der serveret grillmad, øl og vand til de mange fremmødte.

Se video her fra byggeprocessen og billederne her fra en spændende og festlig dag på DTU Kemi:

DTU Kemi - Rejsegilde 2014DTU Kemi - Rejsegilde 2014